Inbjudningskort.

Jag tänkte att jag skulle visa er inbjudningskorten till Evelyns kalas so here goes nothing.

    
Inbjudningskorten till Evelyns 1års kalas.

R började inte förns 14 idag så meningen var att jag och Sanna skulle köra ett pass på sats men jag vaknade med halsont imorse så det blev inget med det. Det har blivit dåligt med träning denna veckan men jag får ta igen det nästa vecka för undan kommer jag inte. Jag vill träna, hör på den ni. Kanske hinner med ett pass på lördag innan kalaset, det vore något det.

Istället för att träna stack jag iväg en sväng och handlade och fixat lite inför kalasandet imorgon och på lördag. Har lite kvar att handla kom jag på när jag kom hem, kan vara bra att ha någon dricka att bjuda gästerna på kanske. Smartskaft jag! Vi får nog ta en liten sväng ner på centrum när Evelyn vaknar. Hon somnade för en liten stund sedan.

Förresten så hade vi en bra natt. Jihooo men jag är ändå en sliten mamma idag, kanske beror på halsontet. Jaja så farligt är det inte.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Hanna

Har mitt kort kommit bort på posten eller =) ?

snutte, jag kommer på lördag, vet inte riktigt vilken tid, för bussen går så dumma tider...

Kanske får ta en tur till karlberg och sedan byta färdriktning =)



PUSS


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback