Hundsaten.

Dagen blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. Vi hade tänkt ta en liten prommis och en sväng ner på centrum hela familjen. Istället ringde telefonen och Rs morfar plus sambo ville komma och fika och ge en försenad julklapp till Evelyn. Det hade varit så skönt att bara vara vi och mysa idag då det varit så mycket sista tiden. Födelsedagar, flytt, jul, skruvande och en massa fixande här hemma. Bara en dag utan måsten och besök men det var trevligt med fikabesök också så det får helt enkelt bli nästa gång R är ledig, på söndag.
Sen har vi fullt upp igen eftersom trollungen fyller 1 år den 19e.

Jag och Sanna var på yoga idag vid sex. Min sammanfattning av den timmen är att jag hatar den där jäkla hunden, vadå viloposition? Jisses. Yoga är nog inte min grej riktigt, en ganska meningslös timme ur mitt liv. Jag vill vara svettig, ha sådär lagom ont i kroppen för att man presterat och känna mig duktig när jag lämnar gymmet och det gjorde jag verkligen inte idag. Men på onsdag kör vi först spinning och sen ett pass core och på söndag pump igen, det blir kul. Får se om jag hinner med något mer den här veckan då R jobbar sånna pissiga tider, jag håller tummarna så jag får lite rutin annars rinner det bara ut i sanden som så många gånger förut.

Nu ska R och jag kika film snart. Lillan är fortfarande uppe, hmm, men somnar snart. Hon har för övrigt nästan helt matvägrat i två dagar nu. Bara välling och det blir hon inte mätt på inte så resultatet blev att hon inatt har vaknat och ätit två gånger. Not good! Vi fick i henne lite yoghurt med mosade äpplen och kanel med musli.Det blev vi glada för. Inatt kör vi no food så att vi hamnar i rätt ordning igen, äta på dagen och inte på natten. Håll tummarna!

Imorgon drar helvetesveckan igång, sena kvällar vareviga dag ungefär. FY!

Movietime.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback