Freeeeeeeedag.

Godmorgon världen!

Evelyn vaknade tidigt imorse (08.25) så då fick jag pallra mig upp ur sängen. Vi hoppade i ett varmt härligt bad tills pappa R kom hem från träningen. Påklädning, frukost, matlagning och en sväng till soprummet senare gick R till jobbet och jag & Evelyn lekte lite i hennes rum. Det var en trött tjej som lekte så jag la ner henne i sängen och gick ut (vanligtvis brukar jag stanna någon minut) och det gick hur bra som helst. Jag var inne och kikade på henne nyss och då sov hon så gott.

Vi har inga planer för dagen förns till kvällen, alltså tacodinnern. Nu ska jag plocka undan i köket, slöa framför tvn och passa på att äta tidig lunch då jag hoppade över frukosten.

En tur ut i det fina vädret vill jag hinna med. Man bli så slö av att vara inne!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback