Firandet är över.

Nu är det slut på födelsedagsfirande hemma hos oss, iallafall för ett bra tag framöver.
De flesta gästerna började röra på sig vid åttatiden, kvar blev bara min fina vän Hanna och Rs kompis plus flickvän. Hanna försvann också tillslut och kvar satt vi andra och kikade på Barcelonas matchsate.
R har åkt för att köra hem dem så jag passar på att kika lite på datorn en snabbis. Sen slänger jag mig i soffan och slappar innan det är dags att sova. Jag är nämligen gått och blivit väldigt förkyld, närmare bestämt igår. Det innebär att jag efter två dagars firande är slut som artist!

Vi har haft det väldigt trevligt och Evelyn har fått  många fina presenter men mer om det en annan dag, förslagsvis imorgon. Så får ni se lite bilder också!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback