Evelyns 1års kalas - fredag.

         
Lite fint dukat fick vi till iallafall. Födelsedagsprinsessan.

    
Sötaste servetterna. Marängsviss bjöd vi på. MUMS!

         
Spännande att öppna paket. WOW, en elefant som både rör sig och låter från Cribb a.k.a Crille ;)

         
Pappa R och sessan. Smaka kladdiga chokladgrejen. Gullungen fick låna Cattis mobil.

         
Fina presenten hon/vi fick av Kim & Cattis plus pojkvänner. Kalasfika!!


         
Vi försökte gnugga ballonger som ska fastna på väggen, vi misslyckades. Det funkade ju alltid när man var liten? Hmm. Cattis & Evelyn lekte massor.

Vi hade det hur trevligt som helst och Evelyn fick finfina presenter. De allra flesta stannade kvar tills Lets dance var helt slut och då gick vi och lade oss. Evelyn var uppe sent trots att hon inte sovit under dagen men hon fick lägga sig och sussa en halvtimme vid sju-åttatiden för då var det minsan en liten flicka som var trött och grinig för det såklart. När folket hade gått utanför dörren och jag slängde mig i soffan kände jag mig helt slut och varm. Tog tempen och den visade 38 grader. Ingen direkt feber att tala om men jag gick och la mig bums.

Det blev ett lyckats 1års kalas!!!!

/ Sandr0o




Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback