Nyårsbomb.

    
Nyårsgrupp som Cattis och Kim så fint hade knåpat ihop själva till mig och R.

    
Sanna & Vanessa. Lilla familjen.

         
Sussie rocks on. Andrés och Vanessa, pappa upp i dagen någon? Blev lite pömsig.

         
Förrätten, överbakad hummersoppa med vitlöksbröd och löjrom. Lite häng i Evelyns rum.

         
Kim och Marcus. Spela Party Alias. Sanna och Evelyn spelar kort.

         
Leker för fullt. I love this game! Evelyn var uppe SENT, hon somnade inte förns en stund efter fyrverkerierna. Här spanar dom ut genom förnstret innan tolvslaget.

         
Älskar den här bilden på fina Cattis. Sanna firar tolvslaget. Morsorna skålade!

    
Pappa R och Evelyn kikade ut genom balkongdörren lite snabbt på fyrverkerierna. Marcus (nyktrast av alla om någon undrar) skålade med sprite.

         
Sanna höll fast vid sin enda alkoläsk under kvällen. Pappa & pigg dotter. Mamma & trött dotter.

         
Efterrätten bestod av vitchockladmoussetårta med smaskiga frukter till. R ville inte vara med på kort. Trötta ligan!

Jag glömde ta kort på huvudrätten men vi åt iallafall oxfilé med potatisgratäng, beasås, rödvinsås och en god sallad. MUUUUUMS!!!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: bella

hörde av farsan att jag skrev fel datum om när ni ska fira evelyn, jag menade så klart helgen samma vecka hon fyller dvs den 23 =)

2010-01-03 @ 19:40:36
Postat av: Kim

Men tjuusiga bilder Sandor. Man ser rätt upp liksom. Haha!

Postat av: sanna

ååh dina bilder blev ju braaa mkt bättre än mina!! :) men sandra!! e du i närheten ring så fryser vi ihop:) idag hade ja o sussie myskväll med en typ tapas variant o den missa du nu!! aj aj aj.. Puss

2010-01-05 @ 00:45:48
URL: http://sanini.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback