Buenos Dias A Todos.

Efter en inte allt för rolig natt som innebar att vi var tvugna att gå upp ett par gånger och att vi även fick byta lakan i våran säng vid femsnåret imorse har vi åtminstonde startat dagen. Evelyn verkar inte må speciellt dåligt men hon är snorig. Ingen feber änsålänge, vi hoppas det håller i sig.

Dagen som så blir lugn och vi håller oss nog hemma hur tråkigt jag än tycker att det är. Igår var vi ju hemma hela dagen lång också, visserligen med besök så det var klart bättre än hur denna dagen kommer bli.
R åker snart till jobbet och jobbar till 22. Lyckliga vi är över det, blää!!!

Jag skulle behöva städa, verkligen verkligen. Men jag har ingen ork för det just nu tyvärr. Evelyn kommer säkerligen vilja sova snart då vi gick upp vid åtta imorse och då tänkte jag passa på att slumra till lite om jag kan. Annars får jag nöja mig med att vila framför tvn. Efter lite vila kanske jag har ork för att ta tag i städningen. Vi ska ju för sjutton ha kalas på fredag och lördag så det här går inte.

Adios amigos!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback