1 Januari.

Vännerna gick utanför dörren för en kort stund sen. Vi hann med en omgång av Absolut Överens och två varv Party Alias. Jag älskar verkligen spelet Alias, så himla roligt. Man får skratta så in i norden och det gillar vi!
Chips & dipp och annat smarrigt hade vi att tugga på, mums. En alldeles perfekt fredagskväll och start på det nya året.

När R skulle lägga Evelyn ikväll när vi andra spelade spel så hörde jag hur hon började panikskrika efter en stund och R ropar på mig. En kalaspya låg i sängen och på golvet... IGEN! Jag förstår inte varför hon spyr? Sist var ju dagen före nyårsafton. Nu har det åtminstonde inte varit med någon lax i bilden. Varför sker det alltid vid läggdags? Det händer aldrig annars utan just en stund efter att man lagt henne att sova för kvällen. Jag skulle mer än gärna vilja veta varför det är så.

Nu är det bäst att krypa till kojs för att ta igen lite av sömnen vi missade föregående natt. Jag sov två timmar på dagen när Evelyn sussade, underbart skönt men inte tillräckligt.
Imorgon vaknas det storshopping på Ikea, jag längtar. Det ska bli såååååååå skönt att få ordning på kläder och ting.

Godnatt!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Terjesonja

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback