FYY!

    
Jeansleggings plus en cool t-shirt som Evelyn fick i present av Yvette häromdagen.

Tyvärr så vill blogg.se fortfarande inte fungera så jag kommer inte längre än de två bilderna tyvärr. Får visa jackan en annan dag, den är så grymt snygg alltså! Precis min smak..

Evelyn napar så jag har passat på att sminka mig och kikat bloggar. Glider fortfarande omkring i morgonrock men det tänker jag fortsätta med tills gullet vaknar. Då fyller vi på mat i lilllans mage och jag hoppar i några kläder och promenerar till centrum. Jag måste till apoteket för slemmhinnan i min näsa har blivit helt torr pga av tabletterna jag äter kombonerat med min förkylning skulle jag tro.

Usch vad arg jag blir på att bilderna inte fungerar. Inte alls lika roligt att blogga då.

/ Sandr0o








Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback