Sovmorgon XL.

Vad har hänt med våran lilla tös? Hon har blivit ännu mer sjusovare än hon redan var från början. "Imorse" vaknade jag vid halv elva och då hade hon fortfarande inte vaknat och inte förns vid elva hörde vi ljud ifrån hennes rum. Då gick hon och lade sig vid 21.30 igår och vaknar inte förns elva imorse, haha det är nästan för bra för att vara sant. Som den morgontrötta människa jag är tycker jag att det är fasligt skönt såklart.

R började inte jobba förns fem idag så det blev en kort dag själva för mig och lillan. Vi har bara varit hemma och myst och det var skönt att slippa göra någonting alls idag.

         
Evelyn var en tuff tjej idag med jeansleggings och en ball tisha med halsband på.

Jag njuter i soffan framför Pelikanfallet. Ska försöka övertala karln i huset om lite massage, jag vaknade nämligen med hysterisk träningsvärk imorse. 

/ Sandr0o
 


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback