Söndag.

Jag försökte ge Evelyn lunch nyss men hon spottade bara ut allting så jag la henne i sängen istället och bums somnade hon. Jag hoppas på en hungrig tjej när hon vaknar igen.
På förmiddagen har min mamma & pappa varit här tillsammans med lite av min släkt ifrån Örebro. Vi fikade blåbärspaj med vaniljsås, smarri!

När Evelyn vaknar ska vi ta en snabb sväng på centrum så jag hoppas verkligen hon vaknar i tid och inte sover i tre timmar som häromdagen. Sen tar vi bussen hem till mormor & morfar där jag ska lämna lillan och sen gå och träna cykel & core. R slutar vid åtta så då plockar han upp oss påvägen hem. Kalasbra!

Nu ska jag slösurfa och göra absolut ingenting för det är precis vad jag känner för.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

men va fan sandra! ja ville också gå på de där passet idag men ja tänkte att ingen skulle ha lust o gå på de med mig, o ja orka inte gå själv. så ser ja nu att du ska dit! oj oj oj vilken ångest ja fick att ja inte gick dit :)vilken överraskning de hade varit att stöta på dig där :)

Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-15 @ 14:01:42
URL: http://millahoman.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback