Sömnbrist och sovmorgon.

Jag har helt glömt bort att tala om att Evelyn har fått sin 7nde tand. Det var i förrgår när vi badade och höll på att busa som jag skymtade en liten liten tand långt bak i övre tandraden.
Jag kan också berätta att Evelyn endast sovit i 10 minuter på hela dagen. Det är konstigt att hon varit så himla glad idag, hon borde ha varit gnällig och trött men inte alls faktiskt. Jag klagar då inte!

Vet ni förresten när vi vaknade igårmorse?
Jag & R vaknade 10.20 av oss själva (det var väl ändå hundra år sedan man inte vaknade av Evelyn eller ett alarm). Tjugo i elva bestämde jag mig för att kika in i lillans rum och då satt hon där i sin säng och lekte med sina gosedjur, alldeles knäpptyst. Gostrollet! Förstår ni hur utvilade vi var då? Efter en hel natts sömn utan några avbrott alls och dessutom en fet sovmorgon på det. Underbart lyxigt!

Nu ska jag gosa ner mig i soffan och fortsätta titta på Goldeneye.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: cattis

Ohh vilken liten fin trollunge som lät mamma och pappa sova då ;)

Hörru skrutt.. när ja kmr hem från Kd så kör vi en till kväll tycker ja! Tyckom tyckom! :)

2010-02-09 @ 20:50:53

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback