Smärta.

Evelyn sover fortfarande, lilla sömntutan.
Jag har legat i sängen och haft så äckligt ont i magen eller typ äggstockarna. Jag har behövt andas igenom smärtan och skrikit och gråtit om vartannat. Fy så ont.
Förra gången jag hade så här ont hade jag en cysta på min ena äggstock som hade snurrat sig så att jag fick operera. Smärtan idag kändes ungefär jämförbar med den smärtan jag hade då.

Nu har jag fortfarande ont och känner mig alldeles öm men nu är det kontrollerbart och inte den där paniksmärtan iallafall. Hoppas det försvinner helt innan R går till jobbet.

Ska försöka få i mig lite frukost nu. Sen tänker jag lägga mig i ett härligt bad!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: cattis

Sandra! det där är inte normalt. ring sjukhuset genast.. sånt där ska man kolla upp..blir ju orolig här borta.

inta ska lilla söta du ha ont. Stor puss o kram på dig

2010-02-10 @ 17:08:38

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback