Ny vecka.

Om en timme åker R till jobbet. Fy så tråkigt. Jag vet verkligen inte vad vi ska hitta på idag. Ska ringa till min pappa och fråga om vi kanske kan komma och hälsa på där senare eller något. Min mamma opereras idag så det är bara han hemma och min lillebror vistas inte särskilt mycket hemma inte.

Imorgon är iallafall en fullspäckad (?) dag. Ska tvätta mellan 12-15 och Rs pappa ska komma hit någongång där så att vi kan borra (jippiiiiiiii). När vi är klara med borrandet ska vi åka och hälsa på min mamma på sjukhuset. På kvällen är det tänkt att min gamla vän Yvette ska komma hit och hälsa på. Jag har inte träffat henne sedan jag var gravid, otroligt längesedan med andra ord. Ska bli skitkul!
Jag är sugen på att träna imorgon innan tvätten men surfade in på sats hemsida nyss och dom hade inga roliga pass då. Surt!

R står och skriksjunger inne i köket medans han lagar mat. Bäst jag går dit och ser vad sjutton det är som händer.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

va roligt att du vill vara med! :D allt bra med dig då? söt dotter du har :) kram


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback