Melodifestivalen sucks.

Godkväll!

Jag har legat i badet och läst lite Ego Woman. Ingen melodifestivalhysteri hemma hos oss inte. Har faktiskt inte sett en deltävling ännu.

Evelyn & jag var en sväng på centrum med mamma idag. Hem igen en liten stund och så hämtade jag upp mamma och styrde mot Stinsen (lillis fick stanna hemma med pappa R). Jag hade med mig en superball skinnjacka hem till Evelyn. Hon fick också nya skor av sin mormor & morfar från Vincent Shoe Store. Superfina!

Jag förstår knappt att vi har vågat oss utanför dörren idag. Fruktansvärt väder - kallt, blåsigt och jävligt. BRRRR! Himla obehagligt att köra också när hela vägarna är täckta med snö och stora snövallar mellan filerna. Nej fy!

Nu vaknas det film resten av kvällen innan läggdags. Imorgon ska lillan hem till sin mormor & morfar medans jag och pappa R ska gå på bio.

Just det, middagen hemma hos Cribbe igår var supermysig. Vi åt middag något sent då värden var sen hem pga snökaoset så vid halv tio tiden högg vi in. Mys & godis framför Lets dance.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback