Ingen färg, ingen målning.

Blev en sväng till Stinsen idag. Åkte snålskjuts med min bror som skulle jobba så det var skönt att slippa åka buss hela långa vägen. Anledningen till att jag ens åkte dit var för att jag behövde köpa lite saker på panduro. Hade träfärgade ramar liggandes hemma som jag ska måla svarta och ha på tavellisterna i vardagsrummet. Penslar, fingerfärg (till avtryck) och bokstäver kom jag hem med. Äntligen har jag hittat bokstäver och dom ska också målas. Fick en burk färg av mamma så det behövde jag inte köpa.

MEN nu sitter jag här och har tagit fram allting eftersom Evelyn passande nog sover och nu kommer jag inte in i burkjäkeln som jag fick av mamma, dom har använt den förut så den har säkert torkat igen eller någe. Så bittert eftersom jag nu inte kan måla någonting alls!! Det innebär att jag måste ta en ny sväng iväg imorgon och bara köpa färg. Skit skit skit!

Får lägga mig i soffan och slappa istället. Jag som verkligen ville måla!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Mickan- Mamma till Noel och Levi

Tackar! Dom blev jättegoda!

Hur blev de med målningen fick du upp burken?


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback