Hårfärg.

Jag tycker inte om att det inte fungerar att ladda upp bilder stup i kvarten. Igår hann jag lägga in bilderna från lekhörnan men sen gick det inte mer. Suck! Så fort det fungerar igen ska jag visa bilder!

Just nu sitter jag med färg i halva håret, min utväxt såg helt förtaskig ut. Så jag tog en sväng ner på centrum när R kom hem och köpte färg. Vi hoppas det blir bra, har alltid fått hjälp att slänga i skiten förut.
R lagar middag (lyckliga jag) så snart ska vi äta vilket är tur för mig för jag är hysteriskt hungrig. Min mage knorrar hejvilt.

Dags att skölja färgen ur håret, käka middag, sminka mig och slänga på mig kläder. Ikväll kommer Cattis och Kimmi hit på drinkkväll. Ska bli kul!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback