Familytime.

Idag skulle jag ha åkt hem till Sanna med Cattis och bakat ytterligare lite till men jag bestämde mig istället för att stanna hemma och ha lite familjemys nu när R slutar tidigt och allt. Var ju för sjutton borta hela kvällen igår och imorgon ska jag också iväg under kvällen, någon måtta får det vara på det hela.
Vi har ätit mat, tittat på melodifestivalen (hör & häpna) och busat. Nu tittar R på fotboll så jag tror att jag ska slänga mig i sängen och läsa en stund innan jag slumrar. Jag tycker förresten att det var skitbra att Anna gick vidare, resten var verkligen skit. Fyfan. Jag inser verkligen att jag inte missat någonting alls genom att titta på de andra deltävlingarna för det var inte speciellt underhållande alls.


Evelyn åt lite korv på Maxi.

Vi var en snabb sväng på Stinsen och Maxi med mina föräldrar idag. Evelyn fick en gullig tunika och en kjol, tack tack. Vi kom hem lagom till Evelyns sovstund och hon däckade direkt och sov i två timmar.

Nu boken.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback