Ensam hemma.

Jag är hemma själv. Jag tror inte att jag varit hemma själv någongång utan lillan. Möjligtvis om jag varit sjuk men det är inte riktigt samma sak. Pappa R och Evelyn är ute och handlar mat. Jag har dammsugit, moppat golven, spolat rent golvet på toaletten och sen tog jag en välbehövlig dusch efter träningen och städningen. Nu sitter jag i soffan och känner mig sådär härligt slut i kroppen efter pumppasset.

Om en halvtimme ska jag ner i tvättstugan och tvätta lite smått bara. Våran egen tvättmaskin kan vi tyvärr inte använda förtillfället. 



    
Mina fina.





Igår åt Evelyn förbaskat dåligt. Två skedar gröt till frukost, två skedar korvstroganov till lunch, en fruktpure förpackning till mellis och sen tack och lov en portion gröt till kvällsmål. Ingen välling åt hon heller förns innan läggdags. Det var otroligt lite hon fick ner i magen igår alltså. Vi som hade fått in sån bra rutin i några dagar på att äta ordentligt med mat på dagen och absolut ingen mat på natten.
För de senaste veckorna har hon fått för sig att man ska vakna en gång på natten och äta. Inte okej! Hon är ju stort tjej nu så ingen mat på natten får hon om hon vaknar.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback