Box.

Tjenixen.

Jag har stått vid spisen en stund som en riktig hemmafru, haha. Jag håller på och gör typ kalops fast det ändå inte är kalops. Utan kanske mer min egen specialare av kalops, hm något sånt.
Om en halvtimme ska jag hämta upp Cribbe på centrum och åka vidare mot sats där det väntas ett boxpass. Mitt mål är att slå ner Cribbe, haha. Nejmen det blir nog skitkul. När jag kommer hem så har nog "kalopsen" puttrat klart och vi kan äta middag.

Jag hinner chilla i soffan framför OTH en liten stund innan jag ska åka så det tänker jag göra.

Vi hörs ikväll.

/ Sand0ro


Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Vad gott med kalops till middag!



Jag tänka tipsa dig om att du kan vinna hemligt klädpaket från Lipfish hos mig nu, så söta kläder!



Jag önskar dig en fin kväll!


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback