Blogg.se är skit.

Jag blir så trött på blogg.se. Det händer allt för ofta att det inte fungerar att blogga som man vill. Idag när jag postade senaste inlägget då lillan sov tänkte jag ladda upp och visa de fina presenterna vi fick igår. Jag kom så långt som två bilder och sen slutade det fungera. Testade igen nyss och fortfarande samma problem.

Blää vad trött jag blir. Inga bilder till bloggen alltså. Vi håller tummarna på att det funkar imorgon!

Jag ska försöka sussa snart. Godnatt på er..

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

härligt att höra! jodå bara bra med oss med! :)

tack så jättemkt! jag gör designer för 50 kr. kram

Postat av: mikaela - miliams mamma

vi köper arlas vanilj yogurt eller nån annan vanlig yogurt som finns i "storpack" =)

2010-02-04 @ 11:14:59
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback