En fredagskväll hos oss.

Jag har en hel del bilder att visa kan jag be att få tala om. Jag fotograferar verkligen i tid och otid nu sedan jag köpte min systemkamera.. Såklart!

I fredags var Sanna, Kim och Ella här och mös framför Idol. Snälla Sanna passade på att klippa luggen på Evelyn också så att lilla damen kan få se någonting. Med en helt vanlig kökssax dessutom, hon är allt bra hon den där Sanna.

    
Till en början var det en ganska skeptisk dam som putade ut läppen så långt hon bara kunde men inget gnäll.


Men det släppte efter några klipp och hon blev sitt vanliga busiga jag igen. "Kippa kippa kippa".


Resultatet. Det blir så ovant att se henne precis när luggen är nyklippt men nu har jag vant mig igen.


    
En bebismage. Kim bjöd lite på sig själv och visade hur hon kanske möjligtvis skulle kunna se ut i lugg.


Wohooo lixom!


Kim och Marcus fick bli ett objekt för mitt paparazziutlopp.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback