Julafton. [BILDREGN]

Nu är snart julafton över för det här året. Vi har haft en trevlig dag som startade med lite julklappsöppning här hemma innan vi åkte till Rs föräldrar för julfrukost, mys och paket. Hem en sväng och slöade framför tvn medan lillis sov middag och sen for vi hem till mina föräldrar och firade. Det blev en hel massa presenter som nu tar upp halva hallen här så imorgon blir det plock med allt det.


Tomten kom på besök.


Evelyns favorit. Tomtemor sjunger och tomtefar snarkar om man trycker på knappen.


Tomten fick en kram innan han skulle gå.


"OJ, vilket stort paket".


En kassapparat från morbror Robin.


Med gunghästen i bakgrunden.


Fina flickan!


Jag fick också vara med på kort. Det händer ju inte så ofta!


Våran duktiga flicka!

Jag är proppmätt och tänker slänga mig i soffan bredvid min karl som envisas med att titta på Troja. Suck! Jag får hälla upp ett glas julmust och bara njuta av lugnet.

Tänk.. Idag har våran tjej gått i exakt ett år för det var på julafton för ett år sedan som hon lärde sig ordentligt.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback