Update från sjukstugan.

Tjohoo på er.
Idag känns det lite bättre men jag känner mig långt ifrån frisk men efter två dagar utan att knappt lämna soffan så går det åtminstonde åt rätt håll. Jag har precis lagt Evelyn att sussa efter ahh hon sprungit till sängen och sopat "soova soooova". Det var visst en trött liten dam.
Jag ska passa på att vila ögonen en stund jag med. Det behöver jag om jag ska kunna friskna till snart, vila & sömn!


Från luciafirandet på förskolan i måndags.



En tärna med munnen fullproppad av pepparkaka.

Jag misstänkte under firandet att det inte riktigt var som det skulle med Evelyn. Hon blev jätteledsen när vi kom dit och sen var hon inte alls glad under sången men lugnade sig lite under fikat, med betoning på lite då. Evelyn brukar alltid vara glad på förskolan enligt personalen och det märker vi ju på henne också vanligtvis men i måndags ville det sig inte alls. När vi var på julgransjakt efter firandet fortsatte hon att gnälla och vara allmänt kinkig så misstankarna om sjukdom fanns där och på tisdagen small det ju till som sagt. I know my child!

Sängen here I come.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback