Snoris.

Idag har det stått jobb på schemat och två dagars ledighet och julmys är förbi. Nu är det planering inför nyårsafton som gäller och sedan inför Evelyns 2 års kalas och mitt i alltihopa där ska jag ju byta jobb också. Spännande!


Evelyn med sin Pippidocka som hon fått i julklapp av mig och R.

Imorgon vankas jobb igen och jag skulle egentligen träffat flickorna för lite minijulfirande men Evelyn är fortsatt snorig sen sist hon var hemma från förskolan och det var ju över en vecka sedan. Man kan ju bli tokig på hennes rinnande näsa även om hon är som normalt annars. Vi får iallafall hålla oss undan så ingen annan blir snorig och pappa R jobbar till 20 så då blir det till att stanna hemma.

Jag är trött trött trött och funderar starkt på att krypa ner i våran nybäddade säng med de nya lakanen som jag önskat mig i julklapp. Sounds like a plan för imorgon ska jag upp tidigt igen då jag jobbar öppning.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback