Samson.

Jag lyssnar på Regina Spektor - Samson på hög volym och försöker fördröja tiden. Jag måste nämligen klä på mig, äta frukost och göra mig i ordning om jag ska hinna bli klar innan jag ska lämna R på jobbet. Evelyn är på förskolan en stund idag så jag tänkte fixa inför nyårsfirandet imorgon. Jag tar mig nog till Kista och spanar lite.
Imorse hade jag äntligen tid att bege mig till löwet och ta bort mitt stygn sedan min olycka på jobbet som egentligen skulle tagits bort för en sisådär två veckor sedan. Då dök ju en arbetsintervju upp som jag såklart prioriterade och tur var väl det.

Nej om jag kanske skulla ta och sätta lite fart kanske. Byta musik till något lite mer fartfyllt och köra igång.

Jag vill hinna med och fota lite idag också. Har ännu inte funnit något tid till att vara ute med kameran och gå loss så det skulle jag vilja göra idag men vi får la se. Vart är solen sen när man behöver den? Sugigt!

På återskrivande.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback