Ny lampa.

Full rulle hela dagen idag.
Mamma hämtade Evelyn på förskolan och när jag slutade hämtade de mig på jobbet och så åkte vi till Stinsen och spanade lite. Evelyn har fått lite nya kläder och jag köpte en lampa till köket, raggisar och ett par supersöta pyjamasbyxor.
Min pappa mötter upp oss och vi käkade middag på Stinsen. Tiden sprang iväg och när vi åkte därifrån var klockan så mycket att mamma lämnade oss på jobbet då pappa R slutade istället för att köra hem oss. Så efter åtta var vi hemma här igen och fick lägga Evelyn illa kvickt. Imorgon ska vi upp tidigt då både jag och R börjar 8.


En detaljbild på nya lampan. Det är en takhängd lampa med en svart trådskärm och prismor som hänger ned.

Det enda problemet är att lampjävel inte fungerar. Varför är det alltid så när jag ska göra något? Är på riktigt dåligt humör efter att jag inte fick lampan att fungera. Jag undrar om det är uttaget, sladden eller själva strömbrytaren som är problemet? SUCK!

Lite snabbhäng i soffan och sen sooooova. Imorgon ska jag visa er mina sockersöta pyjamasbyxor. Kärlek vid första ögonkastet!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Kim

Snyyyyyygg bild! Vi vill se en bild på hela lampan också! :D

Postat av: sanna

jäklar! någon har blitt fottoproffs!! ser ut som en reklambild kvinna!! =D

2010-12-30 @ 03:03:39
URL: http://sanini.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback