Näst sista dagen på året.

Min lediga dag lider mot sitt slut. Jag är väldigt glad över att jag varit ledig just idag för när jag lämnade pappa R på jobbet innan elva var det nästintill fullt på hela parkeringen och när jag senare vid ett tutade förbi på motorvägen var det helt proppfullt överallt. Fy bubblan!

Däremot är jag väldigt väldigt väldigt otaggad på att jobba imorgon och på nyårsdagen också såklart. SUCK! Men men det är inte hela världen egentligen. Imorgon kommer Kimmi & Marcus hit och firar nyårsafton med oss. Trevlans! Jag jobbar till 18 och sen blir det hem och fixa inför kvällen - både mig själv, mat & dukning.


Busig tjej påväg från förskolan.


"Leka penga"


Check her eyes man. Haha.


"Tuuutttt tuuuuut!"

Dags att nanna kudden om inte allt för lång tid. Jag har varit hysteriskt trött i flera dagar nu morgon och kväll så jag skulle behöva sova "ikapp" eller bara få en rejäl sovmorgon någon dag kanske.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback