Mitt hår är skit.

Jag tror säker att jag fått närmare 100 pussar ikväll av min solstråle. Hon böjer sig fram, putar med läpparna, pussas, slänger sig bakåt och ropar "MEEEE" för att sedan upprepa proceduren gång på gång. Vilken glädje att vi fått Evelyn i våra liv!












Det blev en del bullar. Den som ser ut som hundskit framför tredje ljuset har Evelyn gjort alldeles själv. Hon tyckte den var fin så!

Just nu sitter jag med olivolja, honung och ägg i håret. Fick ett infall att göra en egen hårinpackning. Sagt & gjort så nu sitter jag här med kladdet i håret. Mitt hår är verkligen katastrof, det ser ut som skit. Torrt, slitet, tunnt (eftersom det ramlar av och går av) och utväxten ska vi inte tala om. Suck! Jag vågar verkligen inte göra något med håret även om jag gärna skulle vilja slinga mig. Är så rädd för att jag ska tappa ännu mer hår. Varför tappar jag ens allt mitt hår? Nu har det här pågått länge. Det kommer sluta med att jag inte har något alls kvar, peruk nästa!!!!!
Man kanske skulle ta och klippa det kort? Eller ja, kort & kort. Page kanske? Har svårt att se mig själv i page dock. Hmm.. Skulle nog se ut som en liten flicka.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Kim

Haha! Älskar bild nummer två! :D

Postat av: sanna

haha bild 2 va grymt söt! Sen gumsan så är det sååååååååå vanligt att man tappar / får skitkvalite på håret när man losat så mkt vikt.. kolla efter nå vitaminer.. sen är hårinpackningar alltid bra.. men som sagt, håll ut.. =( vi kan ha peruk tillsammans, vill ha långt igen! Puss!

2010-12-10 @ 18:29:52
URL: http://sanini.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback