Här hemma är det sjukstuga. Evelyn blev hä...

100media_imag117 (MMS)

Här hemma är det sjukstuga. Evelyn blev hämtad från förskolan i tisdags förmiddag då hon var hängig, varm och ledsen. I går morse vaknade jag och kände mig krasslig men jag jobbade 8-12 då pappa R kom och bytte av mig så vi slapp VAB hela dagen. På eftermiddagen blev det bara allt värre och febern steg över 39 grader tillsammans med halsont, hosta, andningssvårigheter och allmänt ont i hela kroppen. Idag känns det lite bättre men det är marginellt. Jag orkar fortfarande inte röra mig. Evelyn ligger bredvid mig i soffan och slumrar till och från. Jag misstänker att hon åkt på öroninflammation igen för idag verkar hennes öron vara känsliga och hon blir megaledsen om man rör dem. Jag försöker ordna en tid på närakuten för våran vanliga klinik var fullbokad. Men jag måste få en tid när pappa R är hemma för jag orkar nämligen inte ta mig iväg själv. Vid sex skulle jag ringa igen, vi håller tummarna.


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback