Fjärde Advent.


De fjärde och sista ljuset är tänt.

Vi var en väldigt snabb sväng på Kista idag. Vi skulle handla de sista julklapparna och nu tror jag nog att vi är klara. Evelyn som hela dagen igår tjatade efter att få gå ut började sätta sig på tvären direkt när hon insåg att vi skulle gå ut. Väl i Kista var hon hur glad som helst och vi blev positivt överraskade för att en liten stund senare få ett slag i skallen. Helt plötsligt från ingenstans skulle det slängas på golvet, skrikas, sparkas och slåss. Hon skulle minsann inte gå själv, inte sitta i vagnen och inte bäras. Fler alternativ än så finns inte så det hela slutade med att vi gav upp efter en stunds bråkande och R gick till bilen och satte sig med henne medans jag handlade de sista vi hade kvar. Den där lilla donnan kan verkligen gå en på nerverna, speciellt efter en hel veckas gnäll till och från. R var skogstokig och på sitt allra bästa humör ;) mysig helg vi haft tillsammans men det blir så ibland, det blir inte riktigt som man tänkt sig alla gånger.

Tack och lov har vi haft en lugn och mysig eftermiddag/kväll tillsammans med minimalt med gnäll, nästan inget alls tror jag. Vi åt minijulbord till middag, mums vad gott. Busade i soffan hela kvällen innan läggdags och sen var denna dagen fort över.


Minijulbord.

Imorgon vankas det jobb igen efter sjukdom. Det kommer bli tufft att gå upp och släpa sig iväg men det går. Efter jobbet ska jag som sagt iväg och skriva papper på nya jobbet, spännande!

Nattinatt!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

Åhh va mysigt med gran! Nästa år! =D Och japp nu jäklar blir det förlovning! Inget bra datum satt än bara.. vi var faktiskt och skulle köpa ringarna.. men jag fick sån beslutsångest då jag plötsligt hitta fler bra kandidater! (på ringer) inte män. haha! Puss! Tyker föresten vi borde ha julfirandet hos er så man får se en mysig gran!! =D

Postat av: Anonym

Men gud vad konstigt! Han i affären sa att han tyckte nackdelen med 1000 var att den inte hade live view. Vilken ljugare! Då måste jag ta mig en vända funderingar till! Åååh vad svårt!

2010-12-20 @ 17:38:58

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback