Work out.

Okej gott folk. Pajen var riktigt jäkla smarrig. Anledningen till varför jag vet det? Joo jag smakade. Jävla skit alltså. Världens ångest infann sig och så fort Rs föräldrar gått och Evelyn låg i sin säng stack jag ut på en powerwalk när regnet droppade lite smått. Nu har jag precis kört lite styrketräning här hemma - knäböj, dips mot bänk, benpress med R som mänsklig vikt, benslängar, rygglyft och kärringarmhävningar. Nu är jag helt jävla slut och genomsvettig. Jag gissar på träningsvärk imorgon men det är bara bra. Jag ska slänga in mig i duschen men innan det ska jag köra plankan.

Vi har för övrigt börjat lägga Evelyn vid 20 istället för 21 med start frånomed igår. Hon vaknade 8.15 imorse istället för en timme senare. Anlednigen? Inskolningen startar på tisdag och då kan man inte ligga och sussa till efter nio inte. Sen när dagis drar igång får vi se om vi behöver justera tiden ytterligare, antagligen. Men det tar vi då när det kommer naturligt!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback