Waka Waka.

Jag har tänkt i flera dagar nu att jag ska berätta om Evelyns senaste "tokerier" men varje gång har jag glömt bort det så fort jag kommit i närheten av en dator.

Men nu så.. Hon har nämligen fått en ny favoritlåt, förut var det We No Speak Americano men nu har istället Shakiras Waka Waka tagit över och det med besked. Hela tiden ska det lyssnas och dansas. Hon går omkring och säger "backa backa" och vickar på höfterna. Som igår vid middagsbordet börjar hon ropa "backa backa" och börjar dansa i matstolen från ingenstans, vi hade då inte någon musik på. Jag har försökt filma men hitills har det inte gått så bra men uppdraget fortsätter, jag ska lyckas!



Nu ska jag kila iväg och hämta charmtrollet på förskolan. Vi går hem och lagar mat så att maten är klar när pappa R kommer hem.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: cattis

på nå sätt känns d som att du inte tyckte att d va lika charmigt när ja gjorde waka waka-dansen.. känns som att du favoritiserar nån här :P

Men dottern din har smak I must say! =D

2010-08-19 @ 19:04:21
Postat av: Sandra

Här sker absolut ingen favoritisering vännen ;p

Jag tycker att ni kan dansa den tillsammans för mig!

Hur nördig är inte jag när jag kikade på videon idag och försökte lära mig? Ditt fel I say ;D

Postat av: cattis

Hahahah du va säkert jättesöt där framför datorn! Låten framkallar ju ett dansbehov what to do!?

Haha will do.. jag bjuder upp lillis nästa gång ja e hos er så ska vi waka gärnet!

2010-08-20 @ 10:41:34

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback