Gääävle.

På lördag sticker jag och Cattis iväg på ett litet äventyr till Gävle. Tanken var egentligen att åka iväg en hel helg men det passade inte ihop med mitt och pappa Rs schema så lördag till söndag fick funka, bättre det än ingenting.
Då ska jag få se Cattis nya hem nu när hon lämnar huvudstaden för Gävle. Vi ska ut och slå klackarna i taket och dricka god dricka. Det ska bli riktigt mysigt och välbehövligt såhär innan jobb och förskola drar igång på riktigt, den nya vardagen. Var över 2 år sedan jag sist var ute och "slirade".
Evelyn ska vara hos mormor och morfar under lördagen tills R slutar jobba och på söndag är han ledig.



/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: cattis

Troru inte att dumma comviq inte ska tycka att jag ska ha pengar på mobilen längre oxå!? därför du inte fick nå svar igår ;) Men va har hänt me håret?! Är det färgen lr själva håret som kaosade sig? Kommit på nån mat du vill ha på lördag? Jag fixar drinkinnehållen! Har du tid o fixa nån dricka till middagen då, cider lr nå vin.. va du e sugen på!? Va skönt det ska bli att komma bort lite och ha lite skojs! =) Puss

2010-08-11 @ 11:57:14

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback