Back at woooooooork.

Dagen på jobbet idag gick bra. Jag var nog inte riktigt så efterbliven som jag hade trott, det rullade på bra tycker jag. Stressade mot tåget för att hämta Evelyn på förskolan när jag slutade. Det hade gått lika bra för Evelyn på förskolan som för mamma på jobbet. Hon hade ätit soppa till lunch och fläskpannkaka till mellis. Skönt att det gått bra även idag!


Hur kul är det inte att hoppa i vattenpölar?

Vi har ätit tacogratäng till middag, så satans smarrigt. Nu kikar vi slutet på en film som visas på trean sen blir det sängen för hela slanten. Mina ben värker något så förbannat efter en dags stående och springande. Jag har tillomed fått massage av pappa R på mina onda ben/fötter. 
Imorgon jobbar jag 12-19 så Evelyn lämnas på förskolan vid tio så hon hinner vara med och sen får pappa R hämta själv för första gången, han är nervös stackarn. Haha!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback