Sikken nostalgi!

Detta nostalgitrippande gjorde att jag fortsatte leta bak i arkiven till augusti 2008.

♥ Jag hade tydligen det lite tufft på jobbet, eller kanske snarare med vissa medarbetare. Haha som jag skrattade när jag hittade texten nedanför för jag kommer ihåg precis den dagen och hur jag var på bristningsgränsen.

"Sandra.
Sandraaa.
Sandraaaaa.
SANDRAAAAAAA!

Jag blir tokig. Jag orkar inte höra mitt namn en enda gång till. Det känns som om jag jobbar på ett dagis där småbarn jämt och ständigt vill ha uppmärksamhet och hjälp, skillnaden är att där är det okej. På min arbetsplats kunde man ju ha hoppats på att folk låg något steg över dagisnivån på intelligensskalan men så fan heller."


♥ Jag tyckte att all mat var äcklig. Hade tappat aptiten totalt och det enda jag kunde äta var barnmatsburkar och lakrits.

♥ Hunken Martin Björk var inne på jobbet och handlade. Det var poppis hos precis alla kvinnliga varelser i närheten!


♥ Vi gick ut med våran stora hemlighet efter att vi varit på rutinultraljudet. Vi väntade Evelyn ♥



Vad livet kan förändras fort! Det hade jag aldrig kunnat tro för några år sedan att jag skulle sitta här som 21åring och ha den finaste dottern och vara förlovad med karln min. Life is beautiful!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback