MOBILBLOGG.. Jag har nyss droppat Evelyn...

100media_imag065 (MMS)

MOBILBLOGG.. Jag har nyss droppat Evelyn på förskolan, denna gången bara hej då och gå direkt. Ett halvt skrik och sen var det klart. Hon trivs! När vi närmade oss så pekade hon på byggnaden och ropade "dä dä". Inskolningen är klar och idag är sista dagen hon går på förskolan innan på tisdag när den nya vardagen drar igång. Jag knallar hemåt och ska äta frukost framför tvn i lugn och ro, kanske ta en nap och städa inför helgen. Evelyn och jag matchar idag med mörka jeans och randiga tröjor, dock är jag lite avundsjuk på hennes fina tröja. Jaja randigt it is. Ser ni så fint?


Kommentarer
Postat av: Cissi

Bloppis på bloggen! Kolla om du hittar något! :)

Postat av: Julia Lahti

Hej fin blogg ! :)

2010-08-19 @ 09:47:31
URL: http://julialahti.blogg.se/
Postat av: cattis

Ni e så fina så mina solstrålar :)

Kul med gävlebilderna, kopierade genast och sparade! =)

Puss

2010-08-19 @ 14:24:17

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback