Imorgon plaskar vi.

Jag serverade kötbullar med stuvade makaroner till familjen idag. Det blev full pott av båda två tippar jag på. Det är förbannat gott med stuvade makaroner alltså men vilken fredagsmiddag, haha. Jaja det kan inte hjälpas. Så här innan löning ekar det alldeles för tomt i skåpen för att kunna komma på något rafflande att laga.

Imorgon ska jag och Sanna ta med oss rackarungarna till Sollentuna badet. Det ska bli roligt. Spännande att se om våra små töser kommer gilla det. Det hoppas vi på, kommer nog bli jättekul!
pappa R får släppa oss hos mina föräldrar innan han börjar jobba vid tio så vi kan ta bilstolen till Evelyn och sen hämtar Sanna & Nessan oss.

Direkt när R slutar jobba på kvällen tar jag över bilen och sticker hem till Cattis för "avskedsmiddag" eftersom hon flyttar till Gävle på heltid nästa helg. Jag ser fram emot morgondagen!


Hittade denna godbit hos HM. Me want!

/ Sandr0o 


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback