Förskoleungen.

Evelyn är lämnad på förskolan sen en stund tillbaka. När vi kom dit så tog vi av skorna och hon nästan sprang in genom dörren till avdelningen, haha. Då verkar hon tycka att det är roligt med förskolan minsann!
 Jag var med på fruktstunden och sen ut på gården en snabbis innan jag sen stack iväg. Evelyn skrek till när jag gick in genom dörren men det gick över snabbt för sen såg jag genom fönstret hur hon fortsatte leka.
Ska vara där vid samma tid som i fredags, alltså vid 1. Imorgon ska hon vara med och äta mellis så det kanske blir fram mot tre då. Spännande!

Alldeles strax kommer nog pappa R in genom dörren efter träningen. Så nu har vi några timmar tillsammans helt själva. Undra vad vi ska hitta på? Det behövs städas här hemma, jippi vad kul. Hmm.. Matlista ska jag skriva iallafall så vi kan sticka och handla när vi hämtat Evelyn.

Det kommer update om snabbvisiten i Gävle lite senare.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Georgamalie

Interesting site. Worth the visit!


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback