Förskolan - Dag 1.

Vi kom hem från förskolan för en timme sen ungefär. Vi gick därifrån strax efter lunchen som bestod av makaroner och köttbullar. Vi bestämde oss för att vara med på vilan imorgon istället för idag. Jag ska nämligen iväg till hudläkaren vid kvart i tre så då kommer min mormor och morfar hit och ser efter Evelyn i en halvtimme ungefär tills R slutar jobbet. Hon sover säkert under den lilla stunden skulle jag tro. Det var en trött tjej jag lade ner i sängen nyss. Hon vaknade ovanligt tidigt imorse, redan 07.30 men det gjorde ju inget då vi ändå skulle upp och iväg. 

Imorgon kommer vi vara där vid samma tid men då stanna till efter vilan som sagt. 
Det tog en stund innan Evelyn vågade gå ifrån mig och leka med alla sakerna när vi kom dit. Men efter lite span på avstånd satte även hon fart. Innan vi skulle gå och äta gick hon fram och kramade en liten tjej flera gånger och påväg från matsalen tog hon tag i ena frökens hand och gick iväg. Duktigt åt hon också.

Vi ser fram emot ännu en dag på förskolan imorgon, hoppas den där sablans vilan kommer gå bra. Att få lilldamen att slappna av när allting inte är helt tyst och stilla bland de andra barnen kan bli spännande.




/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback