Fleecejacka it is.

1 timme kvar tills jag ska infinna mig på förskolan igen. Tiden har gått fruktansvärt långsamt men jag tog tag i att ta fram lite extrakläder att ha på dagis om (snarare när) hon kladdar ner sig. Vi orkar inte hålla på och släpa fram och tillbaka varje dag, då slutar det säkert med att man en dag glömt och att det då såklart hade behövts extrakläder. Nått par byxor, någon tröja, strumpor och en fleecejacka ska få följa med till förskolan. Vi har bara en fleecejacka så jag tänkte smita förbi centrum påvägen dit och handla en till som kan få hänga på förskolan at all times, så duktigt som vädret är på att växla kommer det nog att behövas nu innan det riktigt kalla vädret hälsar på sen. Nu har vi det ju varmt och skönt men det kan ju vända på en femöring som ni vet!


Denna är gullig tycker jag.


Dags att gå iväg snart om jag ska hinna hitta en fleece.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback