Dag 2 - Ingen vila.

G´day!

Vi hoppade upp på cykeln och cyklade från förskolan vid tolvtiden. Då hade jag försökt få Evelyn att sussa bland de andra barnen i 20-30 minuter utan resultat. Ligga skönt på madrassen, upp & ner, upp & ner, kika i spegeln, peka på barnen, sparka i väggen, upp & ner, upp & ner. Jisses.. Men jag hade nästan inte förväntat mig något annat - hon kan inte slappna av när det finns saker att titta på, så är det alltid. Imorgon ska jag ta vagnen till förskolan istället för cykeln så får vi se om hon kan sova i den istället. Wish us luck!

Nu har jag iallafall lagt Evelyn för att sova middag. Efter att vi börjat trampa hemåt ångrade vi oss och cyklade till momo istället.  Slappning gäller medans lillis sover..

Jag funderar på att väcka Evelyn ännu tidigare imorgon så att hon faktiskt är trött där fram emot tolvtiden när det är naptime på förskolan. Måste diskutera det hela med pappa R först bara.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: cattis

inpackning inpackning säger jag bara! Annars får vi fixa nån nödlösning när vi går ut ;)

Vin låter bra d :) Du får välja va du vill, finns ett vin som ja skulle vilja testa på dock.. d e ett vitt vin som heter foot of africa den hade inslag av ananas o mango.. lät spännande!

Ja ska kolla lite recpet nu till middan.. ja skickar länkar till några förslag strax! kolla lite du me ;) Puss puss

2010-08-11 @ 18:08:42

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback