Alone på förskolan.

Evelyn är själv på förskolan. Mammas lilla stora tjej är där själv och äter lunch, efter det sover hon förhoppningsvis!
Jag gick därifrån efter tio när vi lekte ute på gården, sa hej då, vinkade och gick iväg. Hon skrek en snabbis men blev upplyft och tystnade. Sedan stannade jag där inne en stund för att se så hon inte blev jätteledsen men inte ett knyst så jag gick iväg. En sväng på centrum och nu är jag hemma och ska äta lite lunch efter dålig frukost imorse.

Jisses.. Det kändes i hjärtat när jag gick därifrån och lämnade henne ensam. Hon har det fint där men ändå, det tar nog lite tid innan det känns normalt.
Vid ett ska jag vara tillbaka igen och då har hon förhoppningsvis ätit mat och sovit. Håller mina tummar!


/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback