Santorini - "A team makes something out of nothing"

I flera dagar i rad nu har jag hört låten Yves Larock - Rise up spelas på tv, radio och på spotify. När den dök upp för första gången nu i dagarna hade jag inte hört den på mycket mycket länge. Denna låten får mig att tänka på Grekland, Santorini och min underbara sommar där. Det var nämligen en av mina absoluta favoritlåtar där nere. Herregud så oändligt många gånger vi dansade till den låten - jag & Fia, jag & Cattis och jag & Hanna. Mina små partners där nere i olika perioder, vännerna kom och gick medans jag stannade kvar hela säsongen.




"Igar var vi pa Beachparty pa ChiliClub i Perissa, det ar Koo Clubs "strandklubb". Dimitri (varan Dj) kom och hamtade oss vid fyra tiden. Anledningen till varfor vi skulle aka dit alls var for att DJn som spelar pa Koo pa kvallen och Chili pa dagen hade fatt upp ett oga for Hanna och tyckte absolut att vi (Hanna) skulle komma dit :) haha.. Hangde vid Djbaset och startade sorgligt nog dagen med en ol eftersom vi inte hade hunnit slanga i oss nagon mat. Bra musik, gratis dricka och blot blev man av allt vatten som kastades och som sprutades ut fran taket och roligt var det :)"


Ett litet utdrag som jag hittade på resedagboken.
De absolut bästa 4 månaderna i mitt liv tillbringade jag på Santorini.. Tills jag fick Evelyn.
 Tänk så snabbt livet kan ta en helt annan vändning. Det finns så mycket att vara tacksam för!

"A team makes something out of nothing".

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Cattis

Oh sakna!

2010-04-05 @ 23:58:03
Postat av: Hanna

Postat av: Hanna

haha, vet inte riktigt vad som hände med den förra kommentaren, skulle stå något i stil med JAG VILL ÅKA DIT NU NU NU NU !!!!!



Snälla?!?!?

2010-04-06 @ 10:38:25
URL: http://hannacarolinee.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback