Påsken är här.

Hola!

Vi kom iväg på en promenix trots grått och tråkigt väder. När vi var hemma igen trodde jag att jag skulle frysa ihjäl. Det är en av "biverkningarna" med cambridgedieten, enda sedan jag började med detta har jag frysit som en gnu all the time. Jag hatar verkligen att frysa! Men när jag lagt lillan för att sova middag tog jag mitt duntäcke och bäddade ner mig i soffan framför tvn, sweet.

Ikväll var jag bjuden på påskmiddag men det hela sket sig med tanke på att R jobbade och middagen var inne i stan, mindre bra mix med andra ord. Typiskt dålig timing verkligen att middagen var idag eftersom R är ledig i tre dagar med start från imorgon, det är han ju typ aldrig. Men vad gör man, inte hela världen.

Imorgon börjar våran påskledighet. Det ska vi fira med att åka till Barnens Djungel som vi planerat sen länge nu. Det ska bli riktigt roligt faktiskt. Sen på lördag blir det bio, flickan från ovan och på söndag ska vi till Rs föräldrar och "äta" påskmiddag.

Det blir en bra helg det här.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Wingman

WINGMAN!

2010-04-02 @ 11:25:10

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback