Ledsen.

Usch just nu är jag så jävla ledsen.

Jag skulle sätta på min MiniPC när jag lagt lillan för att sova och möts av detta meddelande:

Windows kan inte startas blablabla..
<windows-rot>system32\ntoskrnl.exe saknas eller är skadad.
Installera en kopia av filen på nytt.

Datorn startar inte, längre än så kommer den inte. Till saken hör att alla kort som jag någonsin tagit från det att Evelyn föddes tills nu ligger på den datorn. Jag får panik. Jag dör verkligen om alla kort är borta.

Jag måste hitta ett dataproffs illa kvickt. Fan också. Det här är inte en bra dag.

Update.
Jag har en MiniPC utan en cdrom så jag kan alltså inte använda windowsskivor eller så.


/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Finns ett sätt du kan göra på. Stoppa i Operativsystem skivan och spara om windows mappen, dock i ett annat namn så kommer du kunna logga in och spara alla dina bilder ;P svårt att förklara såhär men det går att rädda.

2010-04-05 @ 15:11:29
Postat av: Kim

Javisst! Jag tycker att vi bokar in en drinkkväll i kalendert ASAP efter din diet! :)


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback