Kreativiteten flödar.

Underbara fredag.
Vi gick till öppnis imorse och lekte nästan ända tills stängning vid ett. Då knallade vi hemåt - lekte, åt lunch och så var det sussa dags för Evelyn.

Jag fick en idé och började klä om våran fönsterbräda i vardagsrummet. Från att vara en ful vit marmorbräda är den nu svart med hjälp av dekorplast. Det blev jäkligt bra faktiskt, riktigt nöjd är jag. Ska bli spännande att se ifall R märker någon skillnad när han kommer hem från jobbet.

Jag hade lite guldig dekorplast hemma också så jag satte igång och klippte ut massor med blommor som jag skulle sätta på soffbordet för att piffa upp det. När jag skulle sätta fast den första blomman visade det sig att den plasten nästan var genomskinlig så det syndes typ ingenting alls. SUCK! Jag tror det hade blivit asballt annars. Får sticka iväg och köpa ny dekorplast nu någon dag. Vetisjutton vart det finns nu bara, jag köpte mitt på Coop Bygg som inte finns kvar.

Snart är Cattis påväg hit, wiho. Då ska vi ner till centrum och kika. Jag tänkte laga lite mat till Cattis och R också. Smarrigt!

Nu vaknar lillis.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Fia

jag är också på jakt efter dekorplast :)

Fick tipset Bauhaus av en kille nere på sigtuna golv..

Men om du hinner handla före mig kanske du kan berätta var du hittade det? :P

Postat av: cattis

Tack för idag mitt lilla hjärta!

2010-04-17 @ 00:06:25

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback