Flickan från ovan.

Evelyn och jag tog sovmorgon till 10.30 imorse. Hujeda mig så skönt det var. Sen dess har vi tvättat, städat och bärt ner massa saker i förrådet. Skönt att äntligen ha det gjort. Imorgon ska vi borra upp lite saker på väggarna och då får vi äntligen lite ordning och reda här hemma igen.

Nu ska jag börja göra mig iordning lite för jag och Cattis ska nämligen gå på bio och se Flickan från ovan, äntligen. Jag läste den boken för hundra år sedan och den är så fruktansvärt bra och fängslande. Det är verkligen en sån bok som man inte kan lägga ifrån sig. Jag tror att det är tur att det var så pass längesedan som jag läste den, vilket betyder att jag inte kommer ihåg några detaljer alls, eftersom man brukar ha en tendens att bli besviken på filmen annars.

Dags att sätta igång. Bilder från gårdagen får helt enkelt vänta tills ikväll för nu har jag då rakt inte tid för det.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback