En dag i huvudstaden.

Wow vilken bra dag det här blev. R släppte oss hemma hos Sanni & Vanni påvägen till jobbet. Därifrån tog vi oss hela vägen in till stan. Jisses vad varmt vi haft det idag, så förbannat skönt. Värmen är så välkommen!

Vi spatserade omkring i många, många timmar. Lite småshopping blev det men jag blev väldigt besviken över utbudet på Zaras barnavdelning som jag annars brukar älska.
Evelyn fick en tunn jacka och en spargris. Jag köpte handkräm, bodyscrub, jeansshort (to die for) och en skön tunn kofta.
Vi avslutade dagen med att köpa fem förpackningar med jordgubbar på hötorget.. VAR!
Inte för att jag får äta dem själv men mina föräldrar var här en sväng på kvällen och då kunde jag bjuda på jordgubbar och melon till kaffet. Alldeles nyss ställde jag mig och gjorde jordgubbspaj som nu står i ugnen så nu är det bara en förpackning gubbar kvar.

Vet ni vad det bästa av allt är? Vi tog bussen hem från som stannar precis utanför min dörr typ. Hur skönt? Väldigt...

Tack fina ni för en lovely dag! En sådan kör vi snart igen tycker vi..

Nu ska jag slänga i mig en soppa och sen tuta ner i sängen, jag känner verkligen hur mina ben värker av allt gående och stående idag.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Sanna - Mamma till Vanessa ;)

Tack själva =) detta blir en bra vana tycker vi :) nattinatt!


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback