Cambridge - slutresultat.

Idag har jag alltså startat min upptrappning från cambridgediet till vanlig mat. Jag har ätit mina tre måltidsersättningar plus 100 gram protein. Imorgon får jag lägga till lite grönsaker också och sen tänkte jag försöka köra så i några dagar för att sedan äta mer normalt igen. Jisses vad gott det var med de tre kycklingspetten á 30 gram jag fick äta idag. Mums!

Så efter 5 veckor ren kur kommer här resultaten:

Vikten: -9,5 kg
Midja: - 15 cm
Rumpa: - 8 cm
Lår: - 13 cm
Under byst: - 10 cm
Armar: - 5 cm

Nu har jag några kilon kvar som jag vill gå ner men dessa kör jag på "vanligt" vis med ordentlig mat och motion.

Idag har jag och Evelyn varit på äventyr med Sanna och Nessan. En tripp till nått outlet i Häggvik och sen promenad därifrån till Rotan, hur underbart som helst i det fina vädret. Tog tåget till centrum och kikade runt där ett bra tag innan vi slutligen landade hemma igen Evelyn och jag efter fem någongång. Toppendag!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Farfar

Hej på er alla efter en tids bortovaro,men nu börjar det vara spm vanligt igen.Fantastiska resultat du nått hälsar Farfar.

2010-04-30 @ 09:05:46
Postat av: cattis

Min duktigta sandra! =)

2010-04-30 @ 13:17:31
Postat av: Nina

Fan vad bra det har gått Sandra! Grymt bra jobbat!


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback